.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شایعه جدید آمریکا کلید خورد؛
بمب مخصوص حمله به ایران تولید شد
اين سلاح که در بين سلاح هاي کشتار جمعي طبقه بندي شده و تاکنون هرگز مورد استفاده قرار نگرفته است هيچ کسي را نمي کشد و هيچ چيزي را نابود نمي کند. اين سلاح ها که براي منفجر شدن در هوا رها مي شوند و همه سيستم هاي الکترونيکي و الکتريکي را از کار مي اندازند.
بمب مخصوص حمله به ایران تولید شد

اين سلاح که در بين سلاح هاي کشتار جمعي طبقه بندي شده و تاکنون هرگز مورد استفاده قرار نگرفته است هيچ کسي را نمي کشد و هيچ چيزي را نابود نمي کند. اين سلاح ها که براي منفجر شدن در هوا رها مي شوند و همه سيستم هاي الکترونيکي و الکتريکي را از کار مي اندازند.

به گزارش آخرین نیوز ، حمله به ايران با بمب هاي الکترومغناطيسي جديدترين شايعه اي است که بر سر زبانها افتاده است. اين در حالي است که قبل از اين گفته مي شد با استفاده از موشک هاي هوا به زمين که از هواپيماهاي شکاري پرتاب مي شوند به ايران حمله هوايي خواهد شد و امريکا و اسرائيل فهرستي از اهداف را براي اين حملات تهيه کرده بودند. در ادامه شايعه حمله به ايران با موشک هاي دريا به زمين از ناوهاي جنگي اسرائيلي يا امريکايي مطرح شد. ناوهايي که در آبهاي اطراف جمهوري اسلامي قرار دارند و با پوشش رسانه اي گسترده اي همراهي مي شوند. سپس بمب هاي سنگر شکن در رسانه ها مطرح و هدف آنها نيز بويژه تاسيسات هسته اي ايران اعلام شد. در حالي که در اين اواخر ، شاهد اين بوديم که در مقالات مطبوعات و مراکز تحقيقاتي، بمب هاي اتمي بيشتر مطرح شده اند.

پايگاه فرانسوي زبان "برابري و سازش" در مقاله اي با اشاره به اینکه اگر با بمب هاي الکترومغناطيسي به ايران حمله شود خود اسرائيل نيز از مضرات آن در امان نخواهد ماند. نوشت: در همين اواخر سناريوي توسل به بمب هاي الکترومغناطيسي که به نام بمب هاي EMP و IEM نيز معروف هستند مطرح شده است. توليدات رسانه اي تصريح مي کنند که اين رژيم صهيونيستي است که در نظر دارد با اين نوع بمب ها برنامه هسته اي ايران را متوقف کند.

در اصل، اين سلاح که در بين سلاح هاي کشتار جمعي طبقه بندي شده است و تاکنون هرگز مورد استفاده قرار نگرفته است هيچ کسي را نمي کشد و هيچ چيزي را نابود نمي کند. اين سلاح ها که براي منفجر شدن در هوا رها مي شوند محيط را با همه طول موج ها اشباع مي کنند و همه سيستم هاي الکترونيکي و الکتريکي قرار گرفته در مسير از جمله تلفن هاي همراه را از کار مي اندازند. بنا به ادعاي اسرائيلي ها ، مسلما اين بمبارانها همه سيستم هاي الکترونيکي مربوط به تاسيسات هسته اي بويژه تاسيسات قرار گرفته در زير زمين را از کار مي اندازند تا به اصطلاح هر نوع توسل احتمالي به تسليحات هسته اي غير ممکن شود.

با علم به اينکه استفاده از بمب هاي مغناطيسي بدون زيان هاي عمده هم نيست ، ميدان عمل آن براي اينکه موثر باشد بسيار گسترده است. اگر ايران مورد حمله واقع شود ، ميدان الکترومغناطيسي ناشي از اين حمله همه منطقه را فرا خواهد گرفت که شامل ترکيه ، عراق ، خليج فارس ، پاکستان ، قفقاز ، آسياي صغير و همه خاورميانه وحتي خود اسرائيل مي شود. در اين بين پايگاه هاي امريکايي مستقر شده در اطراف ايران نيز در امان نخواهند ماند و از کار خواهند افتاد.

اما اکنون اين سوال مطرح است که چرا شايعه اين حمله مطرح شده است؟ هدف اين است که بي وقفه از ايران حرف زده شود ، به اصطلاح تهديد هسته اي اين کشور عمل شود ، بذر نگراني درباره حملات نظامي قريب الوقوع پراکنده شود و سناريوهاي آخرالزماني به جريان بيفتد در نهايت اينکه از آنها بهره برداري هاي سياسي شود که در حال حاضر شامل تشديد تحريم ها عليه ايران در شوراي امنيت سازمان ملل متحد است. در صورتي که اين سناريو نيز موثر واقع نشود ، بايد در انتظار سناريوهاي جديدي با ديگر تسليحات رسانه اي شده در فيلم هاي امريکايي بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.